Fullscreen Apple
Re: Fullscreen Apple
Did you try to use FullScreen() inside a buttongadget() callback ? most of the browser doesn't allow this if it's not explicitely ask from the user through an action.
When you speak about fullscreen, it is the javascript command. Found this exemple in javascript and It work fine on Mac safari and iPad. So I think it is possible to use with spider
https://usefulangle.com/post/12/javascr ... en-is-rare
https://usefulangle.com/post/12/javascr ... en-is-rare
I was on spider basic 2.4 so fullscreen() don't exist, that's why I was asking myself a lot of questions. now with the 2.5 release, I am able to test this function.
Bonjour,
J'ai testé la fonction fullscreen su IPAD. Elle ne fonctionne qu'avec un callback. Ensuite , j'ai eu de pb de resize des objets avec la taille de l"écran dispo. En pis, il y a un gros bouton pour fermer dans le coin.Je ne suis pas convaincu. Je garde ma solution manifest qui ne pose pas de pb. Une fois le fichier index modifié, on n'y touche plus et pour les mise à jour ilm suffit de copier le ficher .js.
J'ai testé la fonction fullscreen su IPAD. Elle ne fonctionne qu'avec un callback. Ensuite , j'ai eu de pb de resize des objets avec la taille de l"écran dispo. En pis, il y a un gros bouton pour fermer dans le coin.Je ne suis pas convaincu. Je garde ma solution manifest qui ne pose pas de pb. Une fois le fichier index modifié, on n'y touche plus et pour les mise à jour ilm suffit de copier le ficher .js.
bmld76 wrote: Fri Jul 14, 2023 9:00 am Bonjour,
DeepL wrote:
I tested the fullscreen function on iPad. It only works with a callback. Then I had problems resizing objects to the available screen size. What's more, there's a big close button in the corner, so I'm not convinced. I'm keeping my manifest solution, which doesn't cause any problems. Once the index file has been modified, you don't touch it again and for updates you just copy the .js file.
Please write in English in the future.
Hello Peter
It It s what I do habitually, I don't Know why I forget this time, perhaps it is a mistake with the use of the automatique translate function alf the browser.
It It s what I do habitually, I don't Know why I forget this time, perhaps it is a mistake with the use of the automatique translate function alf the browser.